'Den hemlige miljonären'

Bra pogram!
Jag har nyss suttit och tittat på 'Den hemlige miljonären' och jag måste säga att de är ett fantastiskt pogram.

Man tror att alla miljonärer är själviska, egoistiska och bara skiter i dom "fattiga".
Men detta pogram bevisar att vissa av dom faktiskt också är människor och är precis som en annan.
Jag älskar att dom visar sig sårbara och visar att dom vill hjälpa till för dom som har de svårt.
Och att dom ger en del av sin egna förmögenhet tycker jag är ännu bättre, jag blir faktiskt rörd av de.

Så man ska inte dra alla miljonärer över en kam, dom flesta är nog precis som oss andra.
Dom är sårbara och vill hjälpa andra och vara som oss, för pengar ska inte spela nån roll.
Kolla på det här pogramet nästa vecka så förstår ni nog vad jag menar med de här.
De rör verkligen mig på något sätt, kan inte riktigt förklara men de gör de i alla fall.
Därför tipsar jag om detta så ni ska förstå vad jag menar som sagt :)




Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback