Död...

Eller de känns så i alla fall.
Sitter i sängen och kollar på tv och har just ätit lite frukost och vaknade de gjorde jag vid 1-2 typ.
Blev rätt sent i går, först va jag ute med Jimmy och åkte lite,vi va ute till typ 1 kanske.
Sen skjutsade han hem mig och jag va hemmaen stund och sen gick jag över till Timothy.
Sen va jag där en stundoch när jag skulle gå hem gick jag ner till Nalle i stället där pappa va.
De va ju mer folk än dom två men aja, satt där med dom en stund sen gick vi hem å sov.

I dag vet jag inte vad jag ska hitta, kanske går hem till Timothy och "chillar" med honom haha.
Eller om de kanske finns något annat att göra, aja märks väl vad jag hittar på...
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback