Frukost på G på fredag den 13

Mumms!
Sitter i sängen och kollar tv och äter min nygjorda frukost, de blev 3 mackor och lite oboy :)
Jag ska ju igentligen vara i skolan i dag, men jag kan inte och vill inte heller hahaha.
Jag är den mest vidskepliga personen jag känner och i dag skulle vi åka skidor i skolan...
Och ja ni vet ju vad de är för dag i dag, sen så får jag inte åka skidor p.g.a min rygg.
Jag har gått och spännt mig för att inte halka dom senaste dagarna och bara de gjorde ont.
Så att ställa sig på ett par skidor och spänna sig ännu mer är nog inte så jätte bra :P

Så i dag har jag sovit ut och nu ska jag tänka på vad man kan göra i dag bara hehe.
Vad ska ni göra? Vågar ni göra något i dag? Hoppas ni har en bra dag i alla fall :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback