God morgon, god morgon!

Känner mig inte ett dugg peppad för detta morgon pass.
Men de är väl bara att slita sig i kragen och "göra som dom säger", med 4tim sömn får vi se hur detta går.
Jag ska gå upp om bara någon minut och sen ska jag klä på mig och gå å fixa lite frulle.
Ja jag ska göra mig klar helt enkelt för en dag på jobbet eller vad man ska säga haha :P

Jag måste säga att de är inte så jävla kul att gå upp när de fortfarande är mörkt ute.
Fast de är inte så roligt att gå till praktiken när de är mörkt heller, de känns inte rätt liksom.
Men de är bara bit i hop, i morron är de skola då får amn sova tills de blir ljust, vilket bara är nån timme mer.
Nej nu ska jag göra de som ska göras så jag inte glömmer något eller så haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback