Good morning.

Gud.. de är fan inte bra att vända på dygnet märker jag.
Sitter just nu i sängen och kollar på tv, vaknade inte för så länge sen, jag har ju lyckas vända på dygnet -.-
I går så åkte jag från mamma hem till pappa i stället, fanns inget att göra hos mamma ju.
Är man hos pappa kan man i alla fall ta sig till olika ställen lättare än när man är hos mamma liksom.
Så när jag kom till pappa lämnade jag av grejerna och sen gick jag till Timothy en stund.
Marina & Robert va där också, så satt hos T och hade de trevligt, sen fick pappa hämta mig när han sluta.
De snöade/regnade rätt mycket i går så ville inte riktigt gå hem, kände inte för att bli dyng blöt direkt.

Nu ska jag vakna upp helt och sen ska jag försöka få tag i mamma, jag måste ha saker där i från.
Sen efter de får vi se vad jag gör, eller ja vad dagen bjuder på ska man väl säga, vad ska ni göra i dag?
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback