Good night dear readers!

Nu är de dags för sängen!
Sitter och tittar på Criminal Minds och när de är slut blir de att lägga sig i sängen :)
Kollar nog på tv tills jag blir lite tröttare, men kommer lägga ner rit papprena och datorn.
I morron blir de upp till skolan, börjar klockan 9 så vill ha lite sömn tills dess faktiskt.
Efter skolan har jag inge planer vad jag vet men de märks väl om jag hittar på nått.
Ska försöka göra något annat än att sitta här och slöa, så de kanske inte blir så bra uppdatering isf.
Men de får ni leva med haha, jag menar jag måste ju få ha ett liv utanför detta skriveriet ;)
Aja nu ska jag gå och göra mig en kväll macka med lite te till och sen försöka sova!
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback