Har inte haft tid, ork eller lust...

Så är de bara hoppas ni klarade er.
Nu är jag tillbaka efter nån dags uppehåll, som rubriken säger så har jag inte haft tiden, orken eller lusten...
Kände bara att den fick ligga på hyllan en liten stund, för jag hade ingenting att skriva om typ.
Men under denna tid jag inte blogga så hände de inte så jätte mycket, jag har bara haft kul med mina vänner!
Orkar inte skriva de som hände, kommer knappt i håg de och sen orkar jag bara inte haha ;)

Men aja nu sitter jag i alla fall hemma i min säng fast jag igentligen ska vara på praktik och "springa" runt.
Men i går så fick jag sån jävla mag kramp blandat med mensvärk så lilla jag kunde inte gå alls...
Jo de kunde jag i bland men då va jag tvungen att gå böjd om jag skulle gå, så de va lite jobbigt.
Så kände att gå på praktiken kanske inte vore de lättaste när man har så ont liksom.
Så de blev i alla fall att vara hemma, mår lite bättre nu men de är nog för att jag vilat och vilar haha
Sen brukar de hjälpa med lite painkillers, så hoppas de släpper under dagen bara, hatar de verkligen!

Nu ska jag slå på tvn och vila ännu mer och sen hämta lite frukost också, sen får vi se vad som hittas på.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback