Hemma i Krylbo

Jaha hur gick de då?
Jodå de gick väl bra, men nyheterna jag fick var ju inte precis så bra som jag hade hoppats på.
Eller ja de va väl både bra och dåliga nyheter ska jag väl säga, men hade helldre tagit dom bra bara.
Jag har en inflamation i levern och tarmen, så nu vet jag vart alla krampor kommer i från i alla fall.
Så jag får fortsätta min utredning på magen, och doktorn sa att kunde kunde vara chrons...
Aja är de chrons så får jag väl bara bita ihop och leva med de, finns ju inte mycket man kan göra.
Så jag ska få åka tillbaka om ett par dagar/veckor och göra både koloskopi och gastrostopi (stavning?)
Men men de är ju bra att dom nästan har hittat felet i alla fall, men hade ju helldre inte haft nå fel alls.

Aja nu är jag hemma i alla fall och på hem vägen va jag "olydig" och åt lite grann på Burger King.
Måste säga att de va underbart gott, har ju inte ätit där på flera månader så de va jag värd haha.
Och på H&M i morse fick jag med mig en sport-bh och en typ kofta hem, kommer bilder på dom sen.
Var bara tvungen att köpa koftan dom hade sänkt den från
299:- till 75:-, så de var de värt!

Nej nu ska jag försöka få tag i Marina och kanske gå till henne och säga hej eller nått en stund.
Jag orkar inte vara hemma här själv, mamma är på möte till 8 och då vill inte jag vara här.
Så sa väl ringa henne en gång till och se om on svarar annars vet jag inte vad jag hittar på.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback