Hemma igen med nya saker!

Jag måste fan stoppas snart!
Har nyss kommit hem från att ha varit med mamma ner på stan och handlat lite grann :)
De va ju bara meningen att jag skulle ner och byta ring på stan men så blev de inte...
Jag fick byta ring i alla fall så nu passar den som den ska, tur att jag fick de fast de gått lång tid.
Men i alla fall när vi kom ut från smycka så ville jag bara in kolla på H&M, men de blev mer än att kolla.
Kom ut med 2 ringar och ett par solglasögon, jag hatar att jag alltid ska små shoppa när jag går ut.
Men de känns ändå bra med lite nytt, jag brukar inte vanligtvis ge mig själv så mycket så de är okej (a)
Och solglasögonen behövdes! Mina gick ju sönder i sommras och nu hittade jag ett par som va precis likadana!
Så nu är jag glad igen, jag lägger upp bilder på de sen när jag hittat kameran så får ni se va de blev :)

Så ja nu är jag hemma med de och lite andra godsaker från affären och sitter i sängen vid tvn igen ;)
Blir att fortsätta rita på min kära döskalle som faktiskt börja ta sig förvånadsvärt haha.
Så nu ska jag dra på nå bra på tv och fortsätta slappa lite granna hade jag tänkt :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback