Hoppsan de blev en del

Hemma hos far igen.
Har nyligen kommit hem till pappa igen, de blev en del att göra och jag fick med mig mer hem än väntat.
Mamma hade lite promblem med bilen så vi åkte till Micke och kollade först innan vi gjorde nå annat.
Och de va fel, de va fel på glykol slangen elelr vad man ska säga, haha jag kan inget om sånt där.
Men så i alla fall fixade han de och de tog väl 1 timme kanske? Och sen åkte vi hem till mamma.
Då packad jag i hop skolböckerna och tog med mig massa kläder och min kära hårddisk.
De blev mer kläder än jag hade tänkt ta med mig, haha blev en full kasse, och en till med annat i.
Sen efter vi packat de åkte jag och handlade 2 nya drycker, jag ska prova lite nytt hade jag tänkt.
Så nu ska jag packa ur de mesta och sen ska jag nog ta mig ett tränings pass tippar jag på.
Kanske tar och städar undan i mitt rum igen, sist dammsög jag bara haha, så ja så ser de ut just nu.
Puss puss :*





Dessa två innehåller 20 kcal mindre än smoothies jag brukar köpa, så jag tänkte testa dessa i stället.
Den ända "downsiden" med dessa är att de är sötningsmedel i dom, men de kan jag överleva faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback