Jag lyckas fan jämt! -.-

Hejsan...
Har nyss kommit hem från skolan, har inte fått så mycket gjort efter som jag inte kunde få hjälp i dag.
Men jag fick lite gjort i alla fall, kanske hade fått mer gjort om jag hade kommit i tid också (a)
Lyckades stänga av klockan i sömnen i morse så i stället för att gå upp 8 kom jag upp halv 11...
Inte så smart kanske, men men vad ska man göra då, ingen visste att jag va försenad heller.
Så jag hade ju tur, annars hade studiebidraget rykt antagligen, så de va tur att ingen hade letat efter mig.
Jag ska gå i skolan mellan 9 till 15 så va bara liiiite försenad, men aja de är lugnt i alla fall.

Nu ska jag kolla på tv en liten stund sen blir de mer träning i dag, tror de blev lite för lite i går -.-
Har ingen träningsvärk typ, så i dag får jag jobba på lite hårdare så man känner av något haha.
Sen efter de får jag se vad jag hittar på i dag, hoppas bara på att sitta inte hemma hela dagen.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback