Kvälls funderingar - mina mål

Jag blir inspirerad varje dag av olika saker och olika människor, och jag måste säga att de känns bra!
Jag älskar att läsa eller höra om andras mål och viljor för jag blir "peppad" av de på nå vis.
Detta får mig att sträva mer efter mina mål och mina viljor mer än vad jag har gjort förut.

Jag har börjat träna mer och äta sundare tack vare att jag ser vilken vilja alla andra har.
Jag tror jag blir lite smått avundsjuk och därför försöker jag göra "samma sak" för att lyckas.
Och just nu har jag varit dålig på att följa min vilja och känner att de är dags att fortsätta.
Men de är rätt svårt eftersom jag inte ser mina mål på samma sätt längre, och jag vet inte varför.
Fast jag behöver bara få mina tankar rätt tror jag så kan jag nog börja att försöka nå mina mål.

De är så mycket som har hänt och händer just nu så min hjärna tänker inte riktigt som den ska göra.
Jag är alldeles förvirrad om de mesta som händer och jag har inte mina tankar på rätt ställe.
Så nu efter skolan börjar igen ska jag försöka få dom på rätt ställe så jag kan må bra.


Här har ni min mål, dom är inte så stora och många, men ändå mål jag vill nå.
  • Gå ner i vikt: Målvikten är - 58 kg (min syn på beach body)
  • Klara av skolan
  • Plugga och klara körkortet
  • Och sen klara av min mål!


Jag har aldrig klarat av ett mål som är rätt stort för mig förut vilket gör att den sista punkten också är viktig.
Men jag tror nog att de ska blir bra, jag menar varför skulle jag inte klara av de igentligen? jadu...
Detta är något som går genom mitt huvud mycket (mina mål) är ni också så? I belive you are...


Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback