Lugn skön dag

Heeeej!
Har nyss kommit hem och satt mig i sängen och kollar på filmen, "A lot like you" som går på 5an.
Jag råkade försova mig i morse där av mitt "fittafittafittafittafittafitta" inlägg, hahaha.
Men men alla gör misstag, men annars så va skoldagen, eller ja hela dagen bra faktiskt hehe.
Efter skolan så gick jag till Timothy och har varit med honom hela dagen och bara tagit de lugnt hos han.
Så de har ju inte hänt så mycket i dag, och nu ska jag bara ta de ännu mer lugnt igen hehe.
Så de blir att titta lite film och ta något att äta, de kan behövas känner jag, är as hungrig!
Detta blir de sista inlägget jag skriver tror jag, för jag lägger mig i tid i dag faktiskt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback