Marina <3

Gud va bra de kändes!
Har nu varit hos Marina och bara tagit de lugnt och pratat med henne om allt och inget :)
De va skönt att bara få vara någon annanstans än hemma och träffa henne igen.
Vi har inte varit så mycket på sista tiden, men när man är med henne känns de som vi va i går.
Inget förändras med henne utan allt är som de ska och de är så underbart bara.
Älskar dig Marina!<3

Ja vad gjorde vi, vi satt vid datorn och nördade och vi bara prata om allt och inget som sagt.
Mamma kom nyss och hämta mig så nu är jag hemma igen och kolalr på tv ;)
Ska väl sitta här en stund och sen gå och lägga mig så jag orkar upp i morron.
Vi ska ju ner på stan innan vi åker till Falun så de är bäst att vara pigg då haha.
Mamma ska in på apoteket och härja så jag kanske går och tittar runt så länge.
Jag kommer säkert köpa något, funderar fan på att köpa den där rosa sport.bh'n jag la ut från H&M.
Aja nu ska jag varva ner framför tv och sen lägga mig då, så god natt fuckers ;)
Puss puss :*



Du är så fin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback