Måste bara säga...

... att i dag har jag fan varit duktig!
Tycker om mig själv lite mer för de faktiskt, gud va själviskt de låter, men de får man ju faktiskt vara i bland.
De är ju bara bra att ge sig själv lite extra självkänsla i bland, speciellt om man varit duktig ;) haha
Jag har varit på praktiken, gick dit och hem i dag, och på praktiken gick vi rätt mycket fram och tillbaka.
Sen kom jag hem och tränade och sen kom jag nyss hem från att ha handlat, så motion har de varit i dag.
Justja! Får ju inte glömma bort att jag faktiskt städade också (något som inte händer ofta direkt)
De känns bra att jag har rört på mig och sen att jag lyckas klara av praktiken, därför är jag duktig i dag! ;)

Men men what ever, nu sitter jag i alla fall hemma i sängen och funderar på en massa saker.
De snurrar utav bara helvete i huvudet på mig, blir snart yr av alla funderingar hahaha.
Jaha och vad ska jag göra i kväll? Ja bra fråga, kolla på tv som de ser ut nu i alla fall.
Sen vet man ju inte vad jag kan få för mig att göra liksom, så får väl se helt enkelt haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback