Nanna time!

Jaha då va de dags för läggdags.
Har just satt mig i sängen har nyss hållt på att plockat lite i min hylla, de såg lite stökigt ut.
Så har jag också hämtat lite snacks till tv tittandes som ska bli när jag lägger mig hehe.




En pk och en banan de funkar fin fint de som kvälls snacks, jag blir ändå inte pigg av pk.
Eller jo om jag dricker många, så 1 på kvällen gör ju ingenting hehe :)
Och här får ni bilder på hur de såg ut innan och efter i min hylla, pimpade spegeln lite grann ;)
Sen städade jag av mitt nattduksbord också finns inge före bild men en efter så de får ni i alla fall se.


Före & Efter



Den pimpade spegeln! (Titta inte på mig nu utan spegeln haha)





Ja detta är ju igentligen helt ointressant men va fan jag måste ju visa att även jag kan vara duktig liksom ;)
Men aja nu ska jag mysa ner mig i sängen och försöka sova om en liten stund hade jag tänkt.
Har ju skola i morron och jag får äntligen sova mer än till 7 då! Fett skönt och sova lite längre hehe. aja...
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback