Tack LinnéaZaga!

Jag är den som brukar köra mitt egna race när jag tränar, sånt där lätt som ändå känns efteråt.
Men jag kände att jag ville testa något nytt, spec något som gör så min lilla häng mage försvinner.
Sen så läste jag LinnéaZagas blogg och hon hade lagt ut en video på ett träningspass.
Jag måste säga att de tar verkligen att göra detta pass x3, så tack Linnéa jag behövde de där!
Och de har faktiskt försvunnit 3-4 cm från min mage sen jag började med de (2veckor sen)
Jag brukar köra denna rutin nästan varje kväll när jag kommer i håg, endast för att få resultat.

Men nog om mig, ni får både Linnéas blogg här och videon här neranför! Hoppas de hjälper er med!




Kommentarer
LinnéaZaga säger:

Men super bra att någon tkr om det man lägger upp!

Thanks sweetie :)

2012-01-12 | 17:38:14
Bloggadress: http://linneazaga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback