Tänkte kanske...

... göra en ny header.
Men jag kände att jag inte hade så stor lust och inge nya bra bilder på mig, eller nya bilder på nu annat kul.
Sen ingen aning om hur den ska se ut heller, så får väl kanske göra de i morron om jag har lusten hehe.
Sitter i alla fall och kolalr på tv (ovanligt) har inge bättre för mig, funderar på att rita lite mera.
Har i alla fall varit hem till mamma en snabbis och hämtat lite saker som behövdes, jag glömmer alltid nått!
Mina örhängen gick sönder i dag så fick hämta nya, sen hämta jag mer kläder och sen mitt headset.
Intressant va?
;) Haha asså jag vet de kan inte är så kul att läsa om vad jag hämtar och sånt typ,
Men som jag har skrivit här till vänster så tycker ni inte om de behöver ni ju inte läsa liksom.
Haha jaja nu ska jag fortsätta slöa i brist på annat skit att göra, vad gör ni denna torsdags kväll?
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback