Trött som ett as!

Men nu är de gå upp dags!
Kan ju börja med att säga att de inte hände så mycket i går, träffade mina kompisar en stund och prata lite.
När jag kom hem så slocknade jag typ direkt, jag va trött som fan i går alltså så drför skrev jag inte.

Men aja ligger som vanligt och kollar på tv i sängen och ska strax upp och äta lite frukost :)
I dag ska mycket göras faktiskt, så vet inte hur mycket min blogg kommer få uppmärksamhet haha.
Här har ni hur min dag kommer se ut, de är lugnt nu i början, men de kommer bli jobbigare sen ;)




Visst ser "schemat" ändå rätt roligt ut? Jag hoppas inte de blir för stressigt, men de tror jag inte :)
Så ja nu är de väl dags att köra i gång, men vem vet kanske lägger in träning mellan frukost och duschen.
De borde jag nog hinna om jag inte är för lat och går upp nu haha, får väl se vad jag gör :P
Skriver senare om jag hinner och kommer i håg mitt i all stress haha, så hör senare då :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback