Undra hur de skulle se ut?

Satt nyss och funderade på en grej.
Jag vill göra något nytt med mitt hår, jag vet att jag klippte mig för inte så länge sen, men ändå!
Jag ska färga de mörkare de vet jag, men sen då? De är inte så nytt som jag vill ha de haha.
Vill inte testa nån ny färg och inte fan vågar jag klippa håret kort liksom,
ALDRIG!!!!

Så jag komma och tänka på nått annat, undra om man skulle köpa dreads och sätta i...?
Skulle inte de vara rätt häftigt? Men då ska de vara fake så dom kan tas ut.
För jag tänker inte göra dreads av mitt hår så jag måste raka av mig allt om jag inte vill ha de liksom haha!
Men jag känner själv att jag kanske skulle passa i de, så jag vet inte borde jag testa kanske...?
Hmm får fundera vidare på den punkten, en skriv gärna vad ni tycker om den ideén :D





Puss puss :*


Kommentarer
Jossan Lundin säger:

Tja ;) skulle vara rätt niice med dreads men då ska det ju vara riktiga :) men jag tycker ändå att du ska ha ditt vanliga långa hår.. men det du skulle passa i är '' emo '' frisyr :) asså jag tänker på luggen osv. men du gör som du vill :) du bör dock färga håret antingen blont eller nästan svart, typ som mitt :) Puss :*

2012-01-31 | 22:48:12
sanna säger:

Du skulle nog passa i dreads , du kan ju testa fake och känns de bra göra riktiga , för riktiga är ju snyggare :-)

2012-02-07 | 15:49:28
Bloggadress: http://birdinblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback