Mammor & Minimodeller

Jag tycker detta är helt okej pogram.
Men jag måste säga att vissa mammor värkar vara för mycket på sin döttrar satt säga.
Jag tycker de är helt okej att hjälpa sina barn i de dom vill göra och hjälpa dom lyckas.
Men då tycker jag man ska göra de på barnets nivå och inte puscha dom så hårt.
Visa mammor i detta pogram är helt okej och gör så medans vissa andra är för mycket bara.
Här har vi ett citat av en av mammorna ur pogramet och jag måste säga att detta lät inte okej.

"Jag tycker om att lägga pengar på min dotter, jag lägger nästan 5000 i månaden på henne och då räknar jag inte med mat, utan smink och henne hår, hon är som min docka"

Okej hon lägger pengar på sin dotter men 5000, hon blir lite bortskämd där kanske kan jag tycka,
Även de att hon säger att hennes dotter är som hennes docka tycker jag inte är okej att säga om sin dotter.
Sen så tycker jag att raka sin dotters ben är väl njaaa i mina ögon, jag menar dom är bara mellan 6-9 år.
Okej om dotterna nu säger att hon vill de, men jag tycker ändå att de är för tidigt att göra de.
Hade min dotter vilja börja i 6-9 års åldern hade jag inte tyckt att de va okej, jag hade sagt emot.
Men alla uppfostrar och göra allt olika när de gäller sina barn, detta är bara min åsikt liksom.

Men men Mammor & Minimodeller är ett någorlunda bra pogram ändå i mina ögon.
Även fast jag inte gllar detta så mycket med minimodeller så är de ändå helt okej.


Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback