What to do today?

I have no idea...
Sitter hemma och kollar på PR på 3an och bara tar de lugnt, ja ritar lite grann gör jag också hehe.
Skolan i dag va vääääldigt seg men de gick och ta sig igenom de tur som va.

Måste bara säga att komma tillbaka va inte så jävligt som jag trodde att de skulle vara faktiskt.
De känns bra att sitta i klassrummet och jobba och känna att man faktiskt göra något bra för dagen.
Nu har jag i alla fall fått min praktik plats, de känns väl så där men de är väl bara "pina" sig igenom de.
Jag har faktiskt bestämmt mig att jag ska sluta krångla och bara ta mig genom dessa 3 år!
För när jag väl är klar så komemr de nog att kännas så förbannat bra, och de kan jag behöva.

Jaja idag ska jag.... ja de kan man ju undra, jag har ingen aning verkligen men jag kommer väl på nått.
Just nu ska jag bara vila framför tvn en stund sen får jag väl se, jag hittar nog på nått.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback