Zumba!

De kunde gått bättre.
Började ladda hem Zumba exhilarate i går, i dag blev den klar och när jag börja kolla va de i 3D -.-
Sen va de inte llt som va i 3D utan vissa delar och ja de bara va helt knäppt alltihopa.
Så laddade hem de först Zumba fitness i stället, men nu börjar de att krångla i stället...
De vill inte gå att bränna ut, antigen är de fel på pappas datorn, brännskivan eller filerna.
Så får väl se hur de går då, hoppas att få ut de rätt för jag vill faktiskt testa de där.

Är de någon läsare som testat detta? Är de bra? Är de kul? Please tell me! :)

Nu ska jag göra mig i ordning, jag ska nog åka ut och handla lite med pappa sen.
Efter de blir de att var med Jimmy, men se blir senare i kväll så ska fixa mat först.
Börjar bli riktigt hungrig nu, så efter jag handlat så blir de mat... aja de blir sm de blir.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback