I väg och äta

Men inte än!
Ja denna dag har väl varit både bra och dålig måste jag ju säga, men de får man väl leva med liksom.
Skadade armen i dag, gissar på att de är en nerv som ligger i kläm eller en sena som fuckat ur eller nå.
Har inte ått så mycket hjälp av varken skolsjuksköterskan eller en doktor, men de är väl som de är.
Har i alla fall en grej som gör att jag kan hålla upp armen så de inte bara dinglar runt hahaha!
Jag är smått bort domnad i fingrarna och har jätte ont, men diklofenak hjälper lite grann tur som är.
Så va försiktiga när ni spelar badminton säger jag bara, de kan fan vara skadligt de också sörrni.

Nu ska jag göra mig i ordning, har ungefär en timme på mig, vilket är bara eftersom jag är en armad i dag ;)
Ska senare i väg med min karl och hans familj och äta på donken, dom är så snälla som vill ha med mig hihi.
Hans föräldrar har varit förlovade i 20 år i dag så, donken is the perfect place right?! Jag tycker de är lite små kul.
Aja lika bra och börja nu om man ska bli klar med sig själv nån gång haha, hörs av mer sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback