Sitter hemma

Ovanligt va?
Haha har faktiskt nyss kommit hem typ, har varit hemma hos Axelina hela dagen och kul har de varit.
Har fått träffa alla mina söta flickor i dag så de har varit skoj, har snackat lite skit och bara umgåtts.
Fick massa mat och fika hemma hos Axelina också så mätt är man ju kan jag lova hahaha!
Men nu skulle dom dra på party och de kände inte jag för i dag, jag ska vara med Stefan, Josse & Ragge sen.
Så vi får se vad jag hittar på med dom, blir nog ut på byn och kolla antar jag och bara ta de lugnt typ.
Efter detta inlägg kanske de inte blir nå mer än det här, ska sova borta i natt så blir nog nått inlägg i morron.
Men nu ska jag måla naglarna och lite sånt, kanske äta lite haha, så vi hörs senare/ i morron!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback