Sover hos min karl i natt

Mys ska de bli!
Sitter just nu och kollar på tv och kollar fb medans min pojkvän står i duschen å värmer sig.
Kan ju säga att de va fan kallt att åka moppe i dag, trodde mina ben skulle få köldskador ju haha.
Men jag överlevde i alla fall och nu sitter jag i hans mysiga säng och bara tar de lugnt som sagt.
Ska sova här i natt så mycket mys ska de bli, men inte allt för länge, måste ju sova så man orkar upp i morron.
Börjar 8.40 i morron så man måste ju gå upp i tid, och kul att man har gymnastik som första lektion också -.-
Nej nu ska jag fixa mina naglar som lyckas gått av igen och sen invänta att pojkvännan ska komma å mysa lite!
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback