Tierd

Typ god morron då!
Sitter i sängen hemma hos pappa och kollar på tv bara, vknade för ett tag sen, skönt att sova ut faktiskt.
Men nu jävlar ska jag inte göra de mer, jag måste börja ta mig till skolan fast jag inte mår så bra.
Förra veckan var jag inte där alls, de känns lite illa faktiskt, men jag ska bättra mig jag lovar....
Skit samma ska inte skriva om de, men de senaste två dagarna har de inte hänt så mycket faktiskt.
Ja de är också därför jag inte skrivit något alls faktiskt, kände ingen mening att skriva då i sånna fall haha.

Nu ska jag väl ligga/sitta här en stund och invänta på att min karl hör av sig, som åkte till Ludvika i går.
Han å en kompis åkte moppe dit... ja jag är seriös! Dom skjutsade varandra dit... fattar inte att man orkar.
Dom åkte typ 18.30 och va typ framme 22.00... fatta va drygt, de är 8 mil dit dom skulle i Ludvika haha.


Aja nu ska jag göra mig lite i ordning känner jag så man ser lite frächs ut efter gårdagen, ja de vart lite alkohol.
Så hade en rolig kväll med Catrin + familj m.m i går hehe, men som saggt nu ska jag fixa mig.
Kanske skriver mer sen, men som ni märkt så kanske de inte blir så vi får se helt enkelt haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback