Tittar på tv

Forever alone...
Sitter hemma hos min pojkvän och jag är helt ensam i deras hus, de är lite creepy faktiskt måste jag säga haha.
Jag är hemma eftersom att jag är handikappad och inte kan skriva med min högra hand för de som hände i går.
Har fortfarande ont men är inte lika svullen i dag som tur är, kan knappt hålla i saker med den hande :(
Men om jag bara får vila så tror jag nog att den läker, jag tror att de är en nerv som hamnat i kläm faktiskt.
Men nog om de, jag ska sitta här och vänta tills Robert kommer hem och då ska jag mysa sönder honom hihi
Så så länge blir de tv tittande och äta lite godis och bara ta de lugnt i deras sköna soffa, hörs senare!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback