Mina senaste timmar!

Tjenare igen ;)
I går så va de en rolig dag måste jag säga, började med att jag vakna upp hos Linda helt ensam typ
De va för att hon och Axelina sov i gästrumemt för att jag hade snott Lindas säng, så dom vakna senare.
Så medans jag låg där och vänta på att dom skulle vakna tittade jag på Jersey Shore haha.
Så jag satt och pratade med dom en stund sen fick Axelina vara en ängel och skjutsa hem mig vid typ 4.
Så när hon gjort de hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning för att jag skulle på middag.
Haha va fancy de lät, jag skulle hem till pojkvännen min och äta, dom bjöd över mig på en matbit.
Sen vid 7 typ kom Lotta och hämtade mig, sen åkte vi dit och jag fic prata lite och de va trevligt.
Efter vi hade ätit och så följde jag med Robert och Tim och tvättade Roberts epa och Tims moppe haha.
Sen när de va klart stog vi i typ en halvtimme och undrade vad vi skulle göra, alla va rastlösa typ...
Men sen åkte Robert och böt om sen så slutade de med att jag och Robert va själva en stund.
Sen va vi ut och träffa lite olika folk, och ja vi va vid beppes, så ovanlit på en fredag kväll, right? haha!
Vid typ 1 halv 2 drog vi hem till Robert ch sov där, de va riktigt jävla mysigt kan jag säga er,
Har saknat att ligga och hålla om min kära pojkvän, och vi mös i morse också, så underbart!

Men nu sitter jag hemma igen efter att ha mys lite med min pojkvän innan han skjutsade hem mig,
Och nu ska jag åka i väg med mamma och hämta min laddare som jag glömde hemma hos Linda
Sen ska jag nog hem och plugga lite som jag har "glömt bort" att göra, fy på lilla mig hihi (a)
Efter de får jag se vad dagen bjuder på, har ingen aning än så länge faktiskt, skriver kanske mer sen!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback