Onsdag 3 dec 09 - 01.03

Hej hej alla läsare ;)
Har inte bloggat på ett tag,
men de är för att jag inte haft tid & mått så bra :/
Men nu mår jag bra och sitter och skriver lite,
Just nu sitter jag ihemma hos totte & ted är här :)
Dom sitter och spelar och jag pratar med Älskade Felice :)
Vi pratar om hur töntigt man igentligen kan vara! xD
De finns en människa där ute (du vet vem du är)
Du är en helt annan människa nu du är inte dig själv längre,
Jag fattar inte hur man kan "svika" 3 av sina kompisar som du gjort!
Jaja men men inge mer om den lilla skit ungen nu ;)
Just nu så skrattar jag åt Felice & hennes keyboard spelande x)
Snart ska jag väl snart sluta prata med henne och gå till Ted & Totte,
Blir väl satt jag kollar på när dom spelar eller nått sånt tror jag :P
Jag ska sova hos Totte i kväll och de ska Ted oxå :D
Sen så ska jag till Borlänge i morron med,
Totte, Ted, Jessica & Eve ;) <3
De blir nice tkr jag väl eller nå :D
Men hej då jag får se när jag bloggar nästa gång :)
Puss på er alla människor :* <3

Ny bild på mig ;)

Ny bild 3 dec 09


Kommentarer
Anonym säger:

hahaha, fan vad ful du va (Y)

2010-02-01 | 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback