Skolavslutning/ filmkväll

Skolavslutning!
Skolavslutningen sög innan vi fick en ide vi drog på fest men jag va nykter och hade jävligt kul ändå kan jag lova först var vi hos Tommy å de va många folk som man kände å var sociala...
Sen de lilla puckot flinck körde moppe utan hjälm å på fyllan jag är glad att han klarade sig iaf!
Sen så typ vid 10 elr nått drog vi till Josse.N <3
Min "storasyster" haha jag träffade min bror och hans polare där xD
Sen som vanligt så började han snacka om att jag inte ska dricka å röka så vi satt och tjafsa en liten stund.
Senare hade han snackat med gurra och dom hade snackat om att gurra gillar mig :$
Så de pratade jag å brorsan oxå om :P
Nej sen drog väl alla efter ett tag å jag va själv i lägenheten men de kom dit folk sen å så...
Så jag somnade inte sen tjugo i 8 då slocknade jag -.-'



130609

I dag så har jag varit med människor på stan :D
Sen åkte jag, Simone, Gurra å Tobbe med Daniel upp till han :)
Så nu sitter vi här å har de mysigt å Julia är på besök :P
Vi kollar på evil dead -.-'
Den suger kuk! xD
Men men jag överlever :P
Nej nu ska jag vara social med mina små vänner ha de bra :D <3

Kommentarer
Anonym säger:

varför ha en blogg om man aldrig skriver något inlägg?

2009-06-21 | 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback