14 nov 09 - 00.45

Hej alla skit glada och ledsna människor xD
Förlåt att jag inte skrivit på länge :(
(Fast de är väl inte många som läser & bryr sig men men)
Jag har vart sjuk i ungefär 2 veckor,
Sen har jag bott hos min pojkvän typ & de finns knappt nå internet där :P
Så de är väl typ därför de va länge sen jag skrev...
Men men i dag ska jag sova hemma iaf i mitt nya rum :D
Syrran flyttade ju typ nyss så jag har hennes rum nu,
Ska fixa lite på väggarna och så sen är de väl klart här inne :)
Jag har ett litet rum i mitt rum som nu är mitt data rum xD
Men men jag ahr skit tråkigt nu vet inte vad jag ska göra riktigt...
Klockan börjar bli "mkt"
Men kanske sätter mig och glor på en film eller nått,
Får väl se vad som händer :)

Ska göra mitt bästa med & blogga nu ;P


DebbiiieeDoooo igen ;)

Cya ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback