23/9-09 - 23.33

Hej hej människor som läser :P
I dag har jag haft den roligaste dagen på VÄLDIGT länge :P
Jag har vart med, Totte, Krystian & Markus i dag å jag säger bara hahahaha xD
Jag tror jag aldrig skrattat så mkt som jag gjort i dag när jag va med dom,
3 av dom härligaste, sjukaste & roligaste människorna på jorden,
Ja er 3 får man aldrig nog av hahahaha:P
Vi har åkt bruuum bruuum (de va skit kul) :D
Vi åkte först till Krystian och va där ett tag,
Sen åkte vi till sko kanonen, sen dinex å sen till Fors, sen hem igen :P
Denna bil resa kommer fan ALDRIG glömmas kan jag lova, ALDRIG! ;)
Sen har jag gjort illa samma fot 4 jävla ggr i dag :(
& Totte har skrattat var ända gång :( xD
Men men, jag hoppas de här händer fler ggr för jag lovar de va svin kul:)
Nu ligger jag hemma i sängen efter vart på sopis iaf :)
Säger Bara TACK Grabbar För  En Bra Dag ;* <3

Haha Krystian klockren bild ;P
(Förlåt för att den är suddig)
Krystian :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback