Tisdag 22/9 - 23.26

Heeelloooj ;) <3
Ja jag tkr att i dag förkänar jag berömm :D
Haha jag lyckades faktisk komma upp till lektionen & gick på atta lektioner oxå (a)
Jag tkr jag har vart jätte duktigt :)
Efter skolan va jag hem ett ta & tog de chill sen va jag ner en liten stud på stan...
Sen skulle de vart filmkväll hos Jakob med pizza å godis å cola å grejer,
Men jag & Ewe.S bestämmde att de vart Idol-kväll ist ;)
Kul kul va de :P
Sen så satt Matte & dampa runt som vanligt,
Ted han va ovanligt tyst ett tag,
Men kan jag ju säga de höll inte länge ;P
Sen fick jag skjuts hem å nu sitter jag här & ha tråkigt som fan -.-'
Men men kul dag hoppas vi gör om de :)
Puss puss ;* <3
Bild på min Ted Linderdahl :) <3
Han är min BÄSTA VÄN! :D <3

Ted :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback