Falun sen Hem / 12/4 - 17:49

Tjenare, Tjo, Tja & Hej :P
Slapp skloan i dag på grund av att jag skulle till falun.
Gick upp halv 11 och gjorde i ordning mig
Sen va de bara i väg till sjukan i falun i dag :(
Va där & gjorde ansträgnings test och lugntest :(
Fick gå fort/jogga på ett löpband i 6 minuter,
Kanske inte låter så jobbigt men de va de fan!
Har ju ingen bra konditon och så har jag ju astman så...
Smakade blod i halsen & blev väldigt yr efter att gjort testen.
Är de lite yr fortfarande men känenr inge blod smak iaf,
Tur de, annars ahde jag väl ansträngt mig för mkt.
Men nu vet dom iaf säkert att jag har ansträngnings astma :(
Vilket är jobbigt... Kan inte göra så mkt åt de tyvär :(
Så nu ska dom fixa rätt mediciner åt mig ÄNTLIGEN!
De kan behövas tkr jag så länge som jag väntat på de!
Men förutom att jag har vart där så har de varit bra i dag :)
De är fin fint väder och jag mår jävligt bra :D
(förutom de där med yr heten i så fall)
Ska väl bara ta de lugnt nu å bara sitta ner :P
Kanske går ute i solen en stund om ajg får lust.
Men men nu ska jag fixa nått & äta tror jag
& sen blir de nog tv:n :D
Så bye bye :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback