Måndag 14.56

Tjenare fasiken :P
Va i gbg från Ons natt till Fre natt med älsklingen :)
De va skoj åkte balder & kanonen för första gången :P
De va fan läskigt! haha men fick ett roligt kort från balder iaf :$
Vi sov hos T´s kusin Conny han va jätte trevlig & rolig :)
Vi fick dela på en 80 säng -.-' men vi överlevde,
Skulle igentligen träffat Mikaela min typ syster också,
Men de blev inte av, men hon kommer nog hit nån gång så :D
Ja sen på vägen hem så fick vi vänta ett bra tag innan vi kom till V-ås,
En lastbil hade åkt ner i diket så de va stopp en bra bit.
Sen när vi kom hem va de bara att sova :D
Ja nu är de måndag & de är lite mer än en vecka tills skolan typ :(
Men nu jävlar ska jag klara mig,
Så ska hem till mamma om nån dag hade jag tänkt & plugga :D
Just nu sitter jag & lyssnar på musik "Eminem ft Rihanna - Love the way you lie"
Jag ska väl över till syster sen igen tror jag om hon hör av sig :P
Aja nu ska jag sjunga vidare bye bye ;)

P.S (Bilder finns på FB) D.S

Kommentarer
Mattias säger:

Du har en snygg blogg :)

2010-08-19 | 21:41:03
Bloggadress: http://swegizmo.blogg.se/
ShadyBoy säger:

:D

2010-08-20 | 22:43:02
Bloggadress: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback