Äntliiiiiigen!

Ursäkta för den dåliga uppdateringen i dag,
Men dom flesta som har blogg.se vet att de har strulat i dag.
En kompis (
Ewe) skrev att hon ladda hem googlechrome ist för att ha exploer,
De funkade för henne och jag ladda nyss hem nyaste Firefox,
Nu funkar de skiiiiit bra som ni ser :D
Så har får ni lite uppdatering,

Efter jag hade kollat på
Glee hoppade jag in i duschen och grymt skönt va de :P
Råkade somna i soffan så blev inte duschen direkt (a)
Senare så satt jag och pratade med
M och så,
Skulle vart med bror & hans flickvän men de blev försent...
Så jag åkte i väg med mamma och handlade :)
Hade världens jävla sug på kakor så jag köpte de haha
Sen prata jag lite mer med
M och tog de lugnt i soffan en stund med mamma :)
Nu ligger jag i min säng och ska försöka sova
(Vilket kommer att gå åt helvete!)
Om ni undrar varför så är jag tvungen att skicka tillbaka mina skor :(
De blev en strl för stor som jag inte trodde de va,
Så nu hoppas jag inte dom är för små ist sen -.-
Men de blir nog bra får jag hoppas :)
Nej nu ska jag facebooka och sen blir de
Ana Gina Show! :D
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback