.

Sitter och kollar på "Glee" och pratar med M ;)
Väntar också på att mamma ska komma hem med min choklad :D
Har inte gjort mycket i dag heller...
Blev ingen skola för att min rygg inte vill ta mig dit i dag :(
Fan jag måste ta mig dit och göra mitt prov och ta hem saker att jobba med,
Jag kommer att komma efter annars å den kan jag inte göra igen...
Men nu byter jag samtalsämne orka prata skola :P
Nån som kan hjälpa mig med hur bloggen ska se ut?
Har absolut inga ideér just nu å de stör mig!
Vill få i ordningen den så jag kan börja blogga som jag ska :)
Nej nu ska jag ringa mamma och fråga vart min choklad är hahaha
Puss puss :*

Kommentarer
ewelina eriksson säger:

minst 1 bild i varje inlägg och skriv om lite olika saker och ha olika kategorier som t ex, åsikter, musik, outfits & m.m =) då håller man läsarna intresserade =)



kram på dig gumman :*

2010-12-08 | 16:42:48
Bloggadress: http://eeewee.blogg.se/
Debbiiiee säger:

Okej tack så mycket Ewe :*



Kram på dig med gumman :*

2010-12-08 | 17:00:29
ewelina eriksson säger:

ett till tips! när jag ändå håller på ;)



när du svarar på kommentarer som du får så gå in på den personens blogg och svara på dens kommentar i dens blogg i ett inlägg =)då man ser att du svarat :*

2010-12-08 | 17:29:45
Bloggadress: http://eeewee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback