Hemma från skolan :)

Hej kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen :)
Vi har inte jobbat något i dag de va as skönt,
Vi fick kolla på min älsklings film ist :D
"
Ingen kan älska som vi" den är så grymt bra!
Sen har jag inte hunnit med mer i dag :P
Funderar på om jag ska gå ner och träna lite,
Ska försöka ta mig till min syster senare i dag,
Tänkte kolla lite på "
Supernatural" med henne isf :)
Men vi får se vad min rygg säger och om hon fortfarande kan,
Senare på kvällen ska jag försöka vara med min bror & han tjej också :)
Sen kanske dalan är med också men de vet jag inte :P
Så ser min dag ut lite, ska försöka blogg lite mer senare,

Puss puss :*

Kommentarer
Debbie Doo säger:

Sv: hej på dig du :) haha, värsta läbbigt me samma namn o fylla år på samma da ;o när jag först såg komentaren med namnet "Debbie" jag ba: har jag komenterat mitt eget inlägg lr?? ^^ hehe, skit snygg design btw :D

2010-12-17 | 12:39:09
Bloggadress: http://debbiedoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback