Natti natti :)

Jaha då var Beck filmen slut för den här söndagen,
Blir väl att facebooka lite nu då... (som vanligt)
Sen ska jag kolla på ett avsnitten av julkalendern :P
Jag missade ju dagens avsnitt haha
De är som en tradion för mig att fortfarande kolla på den (a)
Jag vet att jag kanske är barnslig, but thats me :D
Om nån nu läser denna sugiga blogg så tycker jag att ni kan komentera lite,
Typ om du/ni kanske har nån ide på blogg design eller så :)
De skulle vara kul å höra och kanske få i gång denna blogg lite,
Så kanske jag inte kallar den sugig haha
Sen från de ena till de tredje så blev de inge prat med
M i dag,
Men de gör inget blir nog de i morron i stället :D
Kan inte bärga mig till
M ska komma å hälsa på (a)
Va över 3 år sen sist, lite för lång tid tycker jag hihi
Nej fan nu in på facebook, sen kalendern & sen sova :)
Så natti natti ni nu som läser denna blogg :)
Puss puss :*

Kommentarer
Jenka säger:

you need more color on your blogg, i think (:

2010-12-06 | 09:10:39
Bloggadress: http://Jenkzz.blogg,se
Debbiiiee säger:

Okej haha jag ska fixa de :)

2010-12-06 | 13:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback