Söndag -.-'

Söndag måste vara den mest segaste dagen på hela vecka eller hur?
Tycker jag iaf men de är kanske bara för att jag sitter hemma och glor på tv jämt,
Mitt besök åkte hem för en stund sen :)
Bloggade inte i går så mycket för att min dator ville stänga av sig hela tiden,
Då sket jag i att ens försöka efter ett tag, jag tyckte inte de va nån mening då.
De blev att åka runt i stan och bara glo sen vid typ halv 2 - 2 åkte jag driven på donken,
De är jobbigt att man inte har donken här utan man måste åka ända 2 mil -.-
Men vill man ha donken då får man leva med de ;)
Så går hände inte så mycket direkt...
Just nu sitter jag som vanligt och glor på tvn,
Letar efter nån bra film och kolla på men hittar ingen,
Har ingen bra dvd eller video jag kan glo på heller,
Nån som vet en bra film man kan kolla på?
Sen har jag försökt att hitta en bra sida som säljer löshår,
Jag har letat som fan men inte hittat nån bra och billig...
Nej nu ska jag ta och äta lite kakor, dricka cola och forsätta leta både film & hår ;)

Puss puss :*

Kommentarer
Debbie Doo säger:

håller med om att söndagar går segt :S

2010-12-19 | 16:39:11
Bloggadress: http://debbiedoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback