Slapp dag ;) Tisdag 16/2-10 - 22.36

Tjenixen ;)
Sitter just nu här och väntar på att facebook ska bli klart :P
Idag va jag hemma från skolan för att jag mådde inge bra :(
Men i morron ska jag gå dit :)
Va ner med Mamma & Brorsan på stan i dag och köpte ett par nys skor :D
Sköna som och nu slipper jag ha sönder vajre högerstrumpa jag äger xD
Sen har jag städat lägenheten oxå medans Älsk va borta.
Annars har jag bara suttit vid datorn typ :P
Vart en ganska slapp dag & de har vart skönt :)
Men i morron blire skola och jag ska fan plugga hårt nu behöver fan fixa upp betygen som fan!
& sen hoppas på att jag kommer in på nån linje iaf :)
Men men ska lägga mig snart så fort jag är klar med de jag ska göra.
Så skriver kanske i morron får väl se :D
Bye bye äppelpaj xD <3

P.S Så här ser mina skor ut :D D.S
Nya skorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback