Sov dags/ 18/2-09 - 00.43

Tjenare tjenare :)
I dag så gjorde jag andra delan av nationela i svenska,
Tror att de gick bra får hoppas på de iaf.
Efter skolan gick jag hem till min Älskling :D
Vi gjorde inte så värst mkt (som vanligt)
Jag kolla på tv & han satt vi datorn :P
Sen efter vi käkat drog han typ i väg till jobbet :)
Sen dess har jag vart själv & bara setat och tagit de lugnt.
Nu sitter jag här och ska väl snart lägga mig & kolla lite på tv,
Sen blire till att sova tippar jag på :)
Har frilufsdag i morron men den tänker ju inte jag gå på då :P
Jag sitter i skolan ist & jobbar i kapp med de jag är efter i,
Tkr de låter fan så mkt bättre än att slösa "jobb " tid på pulka åkning xD
Men men ska gå å pissa nu å sen lägga mig i sängen :P
Så ha de bra & glöm inte att hålla hårt i den du Älskar :D<3
Heeej Dååå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback