Pizza sen bada :) 19.01

Snart ska jag i väg med älskling & käka pizza på American :D
Sen ska i väg & bada nånstans  men vet ej vart :P
Men senare i kväll ska vi väl bara ut & rulla runt i stan eller nått.
I morron ska jag nog försöka köpa nya skor :P
Köpte nya i går & kastade mina gamla,
Men efter typ en halv timme så ångrade jag mig,
Så jag åkte till affären där jag köpte dom & lämnade tillbaka skorna,
När jag väl kommer ut till bilen kom jag fram till att jag inte har några skor längre :O
Väldigt smart av mig tycker jag :'D
Så just nu lånar jag tottes foppa som är typ 4-5 strl för stora x)
Men nu ska jag typ fixa mig sen ska vi väl typ dra & äta :D
Så hej då för denna gång eller nå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback