25/6-10 - 16.47 / MIDSOMMAR!!!

Tjenare fan ;)
I dag är de midsommar :)
Just nu sitter jag & älskling bara & chillar ;)
Sen ska vi hem till mamma om ungefär en & en halv timme & äta med familjen :D
Ska väl kanske spela eller nått oxå få se vad som händer,
Senare ska vi väl ut och glida eller vara hemma och ta de lungt jag vet inte :)
Men i morron ska jag & älskling vara med Mia & Roos i deras stuga och grilla,
De kommer bli väldigt trevlans tycker jag :D
Om jag kommer i håg kameran idag & imorron kommer de antagligen upp bilder på min Facebook :)
Ja nu ska jag kolla Facebook & så bye bye :D 


P.S I dag har jag & älsklingen min varit tillsammans 9 månader & varit förlovad 1 månad :D <3 Älskar dig tobias <3 D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback