Vila i frid Simone Lille-Beth Marcus <3

Hej min kompis gick bort i söndags morse :(
Simone Lille-Beth Marcus <3
Den lilla solstårlen som alltid var glad :)
Mellan klockan 7-8 gick våran ängel bort,
Hon körde av vägen och ingen vet varför...
Jag kan inte inte förstår att hon av alla människor är borta! <3
Så jag vill bara säga detta till henne

"Simone, jag saknar dig gumman <3
Jag önskar jag kunde få träffa dig en sista gång & ha så kul som vi hade när vi umgicks <3
Vi va helt jävla knäppa i huvudet asså, man kunde fan fundera om vi var friska ibland :)
Sitter i min säng och funderar lite, funderar på allt om dig :)
Våra sånger, våra roliga miner & allt sånt där.
Jag skulle bara vilja ha en sista glimt av de, bara få ha så kul med dig <3
Men nu har du äntligen träffat mammsen din :')
Hoppas ni har de bra där uppe, jag lovar ni är dom sötase änglarna där <3
Ha de bra nu gumman så ses vi i sin om tid <3
God natt hjärtan <3"

Här är 2 klipp till Henne <3

http://www.youtube.com/watch?v=NyhP8A84llw 
http://www.youtube.com/watch?v=YAdRHMTKjGM


Tack hjärtan för du fanns <3
Puss & Adjö <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback