At home

Sitter hemma nu efter att ha slutat skolan och varit ner på stan, köpte mina ny leggings som jag sa :D
De blev ett par hel svarta, hittade inga med nitar på som jag ville ha ju :(
Just nu står mamma och tvättar kläder och vi ska väl äta om ett tag antar jag,
Senare i dag har jag ingen jävla aning om vad jag ska hitta på faktiskt,
Ska se om de finns någon rolig som vill va med mig, får hoppas de, jag vill inte sitta hemma i dag också,
Nu ska jag kolla på internet efter en ny skinjacka till billigt pris, efter som min är lite liten och trasig,
Eller så väntar jag bara till de är karneval i stan då borde jag hitta en :)
Sen ska jag också kolla om jag hittar någon snygg avslutnings klänning när jag ändå är i gång ;)
Skriver mer senare om jag inte blir upptagen eller så haha,
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback