Dig ♥

Hejsan, gud va trevligt de va i går och min Axelina hade de jätte trevligt hon också de va ju bra de :)
Efter jag hade kommit hem och så drog jag till Catrin och hälsade på haha,
Sen kom Johan och Ludde förbi och sa hej å så, vi satt och pratade hemma hos Catrin ett tag,
Sen skjutsade Catrin hem mig och sen fick jag underbart sällskap under natten också :D♥
Så jag hade en fin natt också (a) Men mitt sällskap åkte nyss hem så vad ska jag göra nu?
Jo jag ska vänta på att pappa ska komma och hämta mig så jag får komma ut en stund,
Ska hjälpa till lite med att fixa på Star hade jag tänkt, om nu va de han skulle göra,
Senare i dag får vi se va som händer jag vet inte riktigt faktiskt vad som händer.

I morron är de sista april, vad ska ni hitta på då? Kolla på brasan? Dricka?
Eller ska ni bara ta de lugnt med kompisar?


Själv har jag inte den blekaste aning än, jag kanske ska till Sala men jag vet faktiskt inte :)
Får se vad jag hittar på, nu ska jag dra på mig ett par byxor och sen fortsätta vänta, skriver mer sen,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback