Duktiga jag!

Hejsan, nu har jag lyckats varit så där duktig igen! Vill ni veta vad jag gjort?
Vill ni, vill ni, vill ni, vill ni, vill ni? De är faktiskt jätte bra gjort av mig!

Jag har skaffat en körkorts burk! Jag ska samla pengar i den till mitt körkort.

Fan detta känns bra faktiskt, att spara i hop till nått som jag vet kommer behövas,
Självklart kommer jag ju få pengar av mamma och pappa också,
Så jag behöver ju inte betala allt själv, de är ju bra i alla fall,
Sen kanske jag gör om den där burken till en Bil burk, de behövs ju också ;)
Ja eller så använder jag de bara som en spar burk i fall jag behöver sen överhuvudtaget,
Aja än så länge har jag 11 kr i min burk, men de är ju början på någonting i alla fall :)
Just nu sitter jag och kollar på tv, och nu gör mamma mig sällskap här i soffan,
Skriver mer senare om jag har nå och skriva vill säga,
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback