God morgon

God morgon allihopa! Jag sitter i sängen och bara kollar runt lite på datorn :)
Vaknade typ för en timme sen, jävla va skönt de va att sova ut för en gångs skull liksom,
Jaha de va ju nån jävla idiot i går som hade sönder en kabel i marken så internet slutade fungera,
Inte bara de utan Comviq hade också problem, jag kunde varken smsa eller ringa ett tag där,
Men men de med telen löste sig, men internetet fick jag tillbaka nu, seg fan alltså,
Så ni kanske förstår att jag inte bloggade något i går, kan väl berätta lite vad som hände i går,
Vakande, va i skolan och där hade jag två nationella prov i engelska, de gick jävligt bra kändes de som :)
Sen va jag ner med pappa på stan och handla sen åkte vi hem till han och satte upp hans tv,
(Av någon dum anledning så hade han inte gjort de än) hahaha,
Sen åkte jag hem till mamma och åt lite och kollade lite på tv och hade tråkigt,
Tills jag hörde av mig till Julia då åkte jag ut med henne, Poppe & Jocke ett tag :)
Fast när de började dra i hop sig på våran "mötes plats" här i Avesta så ville dom hem,
Så jag åkte en liten tur med Sebastian i stället, fast sen satt vi bara och snacka i hans bil,
Och käkade lite godis, fast han åt mest, sen körde han hem mig,
Ja och här nu sitter jag och har ingen blekaste aning om vad jag ska göra i dag :(
Eller jo jag vet lite grann vad jag ska göra, träna och kanske ta en promenad i de här fina vädret jag ser,
Hoppas bara de inte blåser allt jävla för mycket :P
Men men är de nu nån som vill va med mig så hör bara av er jag är ledig ;)
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback